גן גדר – גדר חיה מוכנה מייד

שיתוף פוסט זה

גן גדר- גדר חיה מוכנה,

פתרון מהפכני ומושלם בתחום הגינון הוורטיקאלי פרי פיתוח ויצור משתלת נמפיאה בע"מ. גדר חיה מוכנה תוך דקה, הפתרון המושלם לדרישות הפרדה, הסתרה ומתן פרטיות.

"גן גדר- גדר חיה מוכנה מיידית" הינה מדגם רשום על שם נמפיאה בע"מ מספר 46027 ומבוססת על שיחים בוגרים לגדר חיה חזקים ואיכותיים.

גן גדר נמפיאה הינה גדר מתכת מגולוונת ובטיחותית שמונעת מעבר של בני אדם ובעלי חיים מכוסה במלואה בצמחיה חיה ירוקת עד. הגדר והצמחיה מספקים יחד מענה ירוק של בטחון ופרטיות מיד עם הביצוע.

אפשרויות היישום הרבות מאפשרות שימוש כמעט בכל מקום: גינות, מרפסות, גינות גג, יצירת חדרים, הפרדה בין מגרשים ובתים, כיסוי חומות, הפרדה בין נתיבי תחבורה, יצירת חומה ירוקה, יצירת קירות ירוקים ועוד.

לבחירתכם גדר חיה במספר סוגי שיחים: דודניאה דנה, קלורודנדרון חלק ואוג מכחיל. כולם ירוקים עד, חזקים, אינם נשירים ולפיכך אינם מלכלכים ואינם דורשים טיפול מיוחד למעט השקיה וגיזום בהתאם לצורך.

הגדר נמכרת ביחידה של 1 מ' ובגובה של עד 1.80 מ', ה שיחים לגדר החיה יכולים להגיע גם לגובה של שלושה מטר ויותר. השתילה של גן גדר נמפיאה קלה, מהירה ופשוטה ולמעשה מיד לאחר השתילה תוכלו ליהנות ממראה ירוק, מגדר בטיחותית איכותית ומתחזוקה פשוטה, קלה וזולה.

גן גדר – גדר חיה מוכנה מאפשרת שמירה על סביבה אקולוגית ירוקה וידידותית שכן מדובר על צמחים שאינם נשירים ואינם דורשים השקיה וטיפול מיוחד.

המחיר הינו ליחידת גן גדר באורך 1 מטר אורך והוא מגלם בתוכו שלושה מרכיבים עיקריים:

• גדר בטיחותית חזקה וקשיחה מגולוונת בעובי 5 מ"מ.

• צמחיה ירוקת עד חזקה, גבוהה ומלאה.

• משך גידול: אנחנו מגדלים, מטפחים, -משקים, מרססים, מדשנים ומדלים את הצמחיה כשנתיים, 

אתם מקבלים את ה גדר חיה מוכנה מיד,

*גדר חיה מוכנה לגינה*

לגדר החיה שימוש רב בגינה. ניתן לשתול אותה כחומה, כקיר הפרדה לחציצה ויצירת פרטיות משכנים, ניתן לשתול אותה כמסגרת תוחמת לקו מגרש, כהפרדה ופרטיות בסמוך לבריכה, לטרמפולינה או לגינת שעשועים.

בדומה למהפכת הדשא המוכן, אנו עשינו מהפכה בגדר חיה מוכנה ואתם נהנים…

שיחים לגדר חיה- סוגים ותכונותיהם

השימוש הנכון ליצירת גדר חיה הוא על ידי שיחים ירוקי עד ולא צמחים מטפסים לגדר,

מטפסים ברובם הם נשירים או נשיר מותנה, בכל מקרה הם במשך החורף בעיקר נראים די ריקים ופחות יפים, לפיכך כשהמטרה היא ליצור גדר חיה ולתת מענה של פרטיות, הסתרה והפרדה המענה לאורך זמן הוא רק על ידי שיחים ולא מטפסים.

השימוש בצמחים מטפסים לגדר נכון יותר כאשר הוא נשתל בשילוב וכתוספת לגדר קיימת או אבן מוסיף יופי של פריחה עונתית לגדר הירוקה של השיחים.

אי לכך ולאחר שנים רבות של ניסיונות החלטנו להתמקד במספר שיחים לגדר חיה המתאימים ביותר לגן גדר.

אוג מכחיל- שיח חזק לגדר חיה, ירוק עד, רב שנתי, בעל קצב צימוח איטי יחסית, מגיע לגובה של שלושה מטר ויותר תלוי באופן הגיזום, עמיד בתנאי קור ומליחות, דורש השקיה מועטה באופן יחסי ומתאים מאוד לגן גדר- גדר חיה מוכנה נמפיאה.

דודניאה דנה- שיח חזק, ירוק עד, רב שנתי, קצב צימוח מהיר, מגיע לגובה של שלושה מטר ויותר תלוי באופן ובתדירות הגיזום, בעל עלוה ופרי אדמדם בעונת החורף והאביב, דורש השקיה מועטה באופן יחסי ומתאים מאוד לגן גדר- גדר חיה מוכנה נמפיאה.

קלורודנדרון חלק- שיח חזק, ירוק עד, רב שנתי, קצב צימוח מהיר מאוד, מגיע לגובה של שלושה מטר ויותר תלוי באופן ובתדירות הגיזום, בעל פריחה לבנה ריחנית הפורחת בעונת הקיץ, דורש השקיה מועטה באופן יחסי, עמיד בתנאי קור ומליחות ומתאים מאוד לגן גדר- גדר חיה מוכנה נמפיאה.

יתרונות של גדר חיה

1. גידור והפרדה ירוקה- גן גדר נמפיאה נותן מענה ירוק גבוה ומושלם ליצירת חציצה ופרטיות. במקום גדר מברזל, עץ או בטון תקבלו גדר ירוקה וצומחת שתשרה אווירת רוגע ושלווה. הצמחים יכולים להגיע גם לגובה 3 מ' ויותר וליצור גדר גבוהה, מלאה ירוקה שתיתן באופן מיידי פתרון של חציצה והפרדה, בין בתים, מסביב לגינה, להפרדה בין נתיבים, לחציצה בין אגפים ואזורים ועוד ועוד…

2. גדר בטיחותית- גן גדר נמפיאה הינה גדר בטיחותית לכל דבר. מדובר על גדר מתכת 5 מ"מ מגולוונת המונעת מעבר בעלי חיים ובני אדם. הגדר חזקה קשיחה ובטוחה.

3. גדר מיידית- אין צורך לחכות ולהמתין שהצמח יגדל. אנחנו מגדלים אצלנו את הגדר החיה ואתם מקבלים גדר חיה ביחידות של 1 מטר אורך שמוכנות לשתילה מיידית. לאחר סיום השתילה, ותוך מספר שעות תהנו מגן גדר נמפיאה- גדר הפרדה מצמחיה חיה.

4. מוצר ירוק- שתילת גדר הפרדה באי תנועה מיחידות גן גדר- גדר חיה מוכנה מיידית לאורך 1 ק"מ שקולה לנטיעת חורשה של 125 עצים בוגרים באמצע הכביש. 

5. מתאים לשתילה באדמה או באדנית- כמו כן ניתן לשתול באדנית קבועה או ניידת מה שמאפשר ניידות של הגדר ממקום למקום. אידיאלי למקרים בהם יש צורך בחציצה ניידת.

6. שיחים לגדר חיה ירוקי עד שאינם נשירים- כל סוגי הצמחים בהם אנו משתמשים לגן גדר נמפיאה הם ירוקי עד, אינם נשירים ואינם מלכלכים. אינם מפונקים, הם חזקים ודורשים השקיה בכמות סבירה.

גדר חיה מוכנה מחיר

מחיר יחידת גן גדר הוא אטרקטיבי אל מול כל הפתרונות האחרים הקיימים בשוק, ומגלם בתוכו הן את עלות גדר המתכת הבטיחותית, הן את הצמחיה החיה והן את ההנאה מהתועלת שבפתרון מיידי שאינו מצריך המתנה של כשנתיים לטובת גידול וטיפוח גדר חיה מוכנה.

– צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר,

המאמר נכתב על ידי יורם בן עמי – משתלת נמפיאה בע"מ

עוד מאמרים

מהם יתרונות צמחיה מלאכותית?

לצמחייה מלאכותית של נמפיאה בע"מ יש מספר יתרונות על פני צמחים טבעיים: ביצענו מאות פרוייקטים מרשימים ביותר של צמחיה מלאכותית הכוללים קירות ירוקים, עצים ענקיים